Kan ik bij jullie producten ruilen of retourneren?
Ruilen is alleen mogelijk in onze vestigingen. Wil je weten waar je ons in de buurt kan vinden? Kijk dan
snel
hier.
Geen vestiging in de buurt? Retourneer dan binnen 30 dagen het product en bestel het gewenste product via onze website.
De voorwaarden voor ruilen zijn als volgt:
Wij nemen alleen ongebruikte producten retour
Retourneer het product alleen in de originele verpakking
Een product dat direct door onze leverancier is geleverd kan niet worden geretourneerd in de vestiging of terug worden gestuurd naar het Toolstation magazijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice
Kan ik bestelde producten terugsturen?
Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen punt! Je kunt het product binnen 30 dagen naar ons terugsturen. PRO-klanten hebben een retourtermijn van 90 dagen. Voor producten die direct verzonden worden vanuit de leverancier is de retourtermijn 30 dagen.
De voorwaarden voor retourneren zijn als volgt:
Wij nemen alleen ongebruikte producten retour
Stuur het product in de originele verpakking terug en verpak het zo dat de originele verpakking tijdens de verzending niet beschadigd raakt.
Voeg aan het pakket altijd het retourformulier toe. Zo weten we van wie het pakket afkomstig is.
Geef het product dat je wilt terugsturen (inclusief
retourformulier) af bij een PostNL-servicepunt. Het adres waar het pakket naar verstuurd kan worden is:
Toolstation
T.a.v. afdeling retouren
Brandpuntlaan Zuid 12
2665 NZ Bleiswijk
Zodra wij het product in goede orde retour hebben ontvangen, storten wij het bedrag binnen 8 – 10
werkdagen op je rekening.
Grote/zware pakketten kunnen niet door PostNL (Nederland) verwerkt worden. Valt jouw pakket buiten
onderstaande voorwaarden, neem dan contact op met de klantenservice.
Max. gewicht = 30 kg
Max. langste zijde = 175 cm
Max. kortste zijde = 58 cm
Max. overige zijde(n) = 78 cm
Tip! Bewaar altijd het verzendbewijs totdat jouw retour is verwerkt.
Neem contact op met onze klantenservice voor het retourneren van artikelen die direct door een leverancier zijn bezorgd.
Kan ik online bestelde producten ook in de vestiging terugbrengen?
Kom je liever langs bij een van onze vestigingen om je product te retourneren, dan kan dat natuurlijk!
Wil je weten waar je ons in de buurt kunt vinden? Kijk dan snel
hier. In de vestiging helpen wij je graag verder.
* Niet mogelijk voor artikelen die direct door onze leverancier zijn bezorgd, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Welk termijn hanteren jullie voor het retourneren van producten?
Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Dat kan! Je kunt het product binnen 30 dagen naar ons
terugsturen. De voorwaarden voor retourneren zijn als volgt:
Wij nemen alleen ongebruikte producten retour
Stuur het product in de originele verpakking terug en verpak het zo dat de originele verpakking
tijdens de verzending niet beschadigd raakt.
Voeg aan het pakket altijd het retourformulier toe. Zo weten we van
wie het pakket afkomstig is.
Een product dat direct door onze leverancier is geleverd kan niet worden geretourneerd in de vestiging of terug worden gestuurd naar het Toolstation magazijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice
* PRO-klanten hebben een retourtermijn van 90 dagen voor aankopen gedaan met hun PRO-kaart (m.u.v. direct door leverancier geleverde producten).
Wat voor voorwaarden hanteren jullie voor retourneren?
Goede vraag! Wij accepteren alleen ongebruikte producten in originele verpakking.
Wat moet ik doen in het geval van schade bij levering?
Heb je een beschadigd product ontvangen? Dat is niet de bedoeling! Neem in dit geval contact op met onze
klantenservice.
Hoe kan ik producten die direct door een leverancier zijn bezorgd retourneren?
De artikelen die rechtsreeks van de leverancier komen kunnen niet teruggestuurd worden naar een Toolstation-vestiging. Om een artikel terug te sturen naar de leverancier dien je contact op te nemen met onze klantenservice via het
contactformulier of telefonisch via
+31 715815050.
Ongewenste artikelen dienen ongebruikt en in de originele verpakking teruggestuurd te worden.
Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?
Vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen! Onze
klantenservice helpt je hier graag mee verder!
Ik woon in Belgie, kan ik mijn online bestelling ook retourneren in een Belgische vestiging?
Als je via onze Nederlandse site bestelt, kun je jouw bestelling niet retourneren in een Belgische
vestiging. Je kunt natuurlijk wel altijd jouw product terugsturen. Neem hiervoor contact op met onze
klantenservice. Je ontvangt dan een retourlabel waarmee je het product terug kunt sturen.
Mag ik het product openen en/of gebruiken voordat ik mag retourneren?
Nee, dat is niet mogelijk. Wij nemen alleen ongebruikte producten retour.