Hoe kan ik bij jullie bestellen?
Bestellen kan bij ons in een aantal eenvoudige stappen.
Stap 1: Leg de gewenste producten in de winkelwagen en kies, per product, voor ophalen of bezorgen.
Stap 2: Check de inhoud van je winkelwagen.
Klopt het? Ga dan naar ‘Afrekenen’.
Stap 3: Login of maak een account aan. Ben je al ingelogd? Top! Dan slaan wij deze stap alvast voor
je over. Scheelt weer klustijd!
Stap 4: Wil je nog wat kwijt. Geen probleem! Laat dit dan achter in de opmerkingen.
Stap 5: Controleer je bestelling. Kloppen jouw gegevens en heb je, als je de bestelling wilt ophalen,
de juiste vestiging voor ophalen geselecteerd? Klopt alles? Kies dan de gewenste betaalmethode en reken
af.
Kan ik producten reserveren in een vestiging?
Dat kan! Als je gevonden hebt wat je zocht, kun je via Click & Collect je bestelling online plaatsen en
betalen. Jouw bestelling staat 10 minuten later in de vestiging naar keuze voor je klaar.
Let op: Als een product in jouw vestiging niet op voorraad is, duurt het 1-2 dagen voordat je het
product in de vestiging kan ophalen.
Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik mijn producten dan in huis?
Als je bestelling op voorraad is en je bestelt vóór 22.00 uur, ontvang je de volgende werkdag al je
bestelling. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en aangeboden aan PostNL, ontvang je van ons
een e-mail ter bevestiging met daarin in de meeste gevallen de Track & Trace-code. Let op: bestel je
in het weekend of op (inter)nationale feestdagen kan het voorkomen dat je pakket er iets langer over
doet.
Kan ik ook een bestelling klaar laten leggen in de vestiging?
Dat is mogelijk. Plaats het gewenste product in je winkelwagen door te kiezen voor ‘OPHALEN’. Kies
vervolgens de vestiging waar je het wilt ophalen en kijk of het product in de vestiging op voorraad is.
Zodra je online hebt afgerekend, leggen wij het product voor je klaar in de vestiging. Zonder de online
bestelling, kunnen wij geen producten voor je apart leggen of reserveren.
Wat is het voordeel van het hebben van een klantaccount bij het bestellen?
Via jouw Toolstation-account kun je op ieder moment van de dag de status van je bestelling bekijken. Je
kunt daarnaast ook bekijken wat je eerder hebt gekocht zodat je deze weer gemakkelijk kunt bestellen.
Verkopen jullie ook aan particulieren?
Jazeker! Of je nu een vakman of (professionele) doe-het-zelver bent. Bij ons kun je altijd terecht voor
jouw benodigde producten.
Wat is de minimale bestelwaarde?
Er is geen minimale bestelwaarde. Bestellingen boven €40,- bezorgen we gratis. Kom je niet aan de €40,-?
Geen punt, ook dan kun je gewoon bij ons bestellen. In dit geval brengen wij €4,95 verzendkosten in
rekening.
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is doorgekomen?
Zodra je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Controleer de gegevens in
deze e-mail goed. Klopt er toch iets niet? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra je de bestelling hebt geplaatst gaan we gelijk voor je aan de slag. Het is dan ook niet mogelijk om
je bestelling te annuleren. Retourneren kan natuurlijk wel!